tisdag 15 februari 2011

Träning och hälsa

Praktik, träning, praktik, träning.. Samma visa samma dag. Hinner inte med annat än att vara på praktiken och att träna. Iallafall så det känns och.. det är väldigt härligt!

Idag försökte jag mig på att springa 6 minuter åter igen. Det gick som en dans! 6 minuter kändes som 2 och det rullade på av bara farten. Nu är det dags att lägga 120% på träningen och komma i mitt livs form. Provade på CORE för första gången idag med. Ett intensivt bålprogram (rygg, mage, lår) på 30 minuter med uppvärmning. Det var ett pass som passade mig utmärkt. Hoppas på träningsvärk imorgon och att jag pallar med ett pass 12.15 innan praktiken imorgon.

Jag har aldrig mått så bra som jag gör när jag tränar. Att jag varit världens lataste människa.. och bara, ja? Tar mitt förnuft till fånga och börjar träna? Jag ÄLSKAR det! Just nu är det bara fokus på träning och hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar