söndag 20 februari 2011

Helg och sådär

Vilken helg alltså, fy fan!

I fredags satt jag hemma och kikade på Let's Dance när jag.. blev sugen på att dansa? Att gå ut. Så jag hörde av mig till fröken Isabella och vi bestämde oss för att dra ut. Nyktra..

Det blev inte nyktert, tyvärr. Men, 4 öl fick jag i mig under kvällen vilket jag tycker är okej för att vara mig. Jag brukar ju dricka tre gånger mer annars. Nästa gång jag ska ut, ska jag vara nykter. Det är liksom inte värt det längre. Jag var ALLVARLIGT TALAT bakis HELA jävla lördagen. Allvarligt talat? Hur kan det bli så? Det är inte värt det över huvud taget, därför säger jag adjö till alkoholen.

Söndagen har gått ut på att.. slöa. Ska strax göra i ordning lite mat inför morgondagens praktik. Nu blir det inte mycket bloggande i veckan, hoppas ni som läser bloggen, klarar er ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar