lördag 12 februari 2011

Helg

Gårdagen var fullt livad. Började med att jag inte riktigt orkade att gå ner till Svenson's så jag och mamma lottade och tillslut blev det så att jag skulle gå ner iallafall. Väl där fick jag världens pepp-attack och var så sjukt taggad så jag tränade sönder mig. Dock inte helt sönder, för jag har inte alls någon träningsvärk idag (inte vad jag känt än iallafall).

Väl hemma åt jag lite sedan var det dags att göra sig lite i ordnig för att sedan traska ner mot Knalleland för att köpa inlägg till mina träningskor, eftersom de krampar min hålfot. Efter det blev det lite mer shopping ändå. Sedan mötte jag upp brorsan för ännu mer shopping och så lunchade vi ihop. Hur mysigt som helst!

Senare på kvällen blev det fredagsmys, gitarrspelande, halvtfilmtittande, massor av godis och gott inne i stan. Väl hemma runt 02-tiden inatt så såg jag på OZ och sedan stensomnade jag.

Idag ska jag bara vara ett fetto. Blir lite gottit från ICA och även någonting gottit från PIZZERIAN nere i Knalleland. Men först.... BADA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar