måndag 14 februari 2011

Äcklig måndag

Idag är det 14 februari... Vilket innebär alla äckliga hjärtans dag. Åååh, blommor, hjärtan, kärlek *fnizz*. Jag blir så trött! Jag är inte alls positiv till denna dagen. Får försöka göra det bästa av det iallafall.

För att få ur mig lite frustration och även försöka träna bort allt flöt jag ätit till helgen tog jag mig ner mot gymmet för att träna. Och träna gjorde jag! Jävlar, jag är nöjd med mig själv. Idag var jag Hulken! Innan ni dömer mig så måste ni tänka på att jag är sjukt otränad och har världens sämsta lungor men jag klarade ändå av att springa oavbrutet i 6 minuter. Jag är så otroligt stolt över mig själv och förstår inte hur jag kunde göra detta. Från att vara tjejen som helst låg i soffan och åt kakor, till tjejen som springer på löpbandet och tycker det är skönt. Detta är otroligt härligt!

Har kommit hem nu igen, fortfarande stolt över mig själv. Har ätit och gjort matlåda till kvällens pass på praktiken. 14.00 drar jag igång och slutar inte förrän 21.30. Det värsta är att jag börjar 07 imorgonbitti men.. det får gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar