fredag 11 februari 2011

Bloggtorkizzzzz

Nu känner jag att bloggtorkan tagit ton på riktigt. Jävlar också! Jag visste att jag skulle tröttna. Fast nej, jag har inte tröttnat, jag har bara inte orkat. Jag ska berätta varför, just precis NU:

Jag har börjat min praktik på Borås Lasarett (strokeavd. R65) och har börjat tidigt måndag-onsdag och har därför behövt gå upp redan 05.00 för att hinna med att framförallt äta frukost innan jag traskat mot bussen som ska ta mig mot praktiken.

Efter praktiken har jag åkt direkt till Svenson's för att svettas lite. Där har jag lyckats vara 5 dagar denna veckan och det känns otroligt bra.

Efter träningen har jag gått hem, ätit, lagt mig i sängen och typ däckat. Därför har det inte blivit något bloggande även om jag verkligen velat. Jag har helt enkelt inte haft ork.

Idag är min första lediga dag (av tre). Är ledig hela helgen och har inte praktik förrän måndag igen. Då ska jag även ha samtal med min lärare och min handledare på praktiken. Spännande!

1 kommentar:

  1. Käka lunch någon dag? Du är väldigt nära mig på dagarna nu.

    SvaraRadera