onsdag 16 mars 2011

Det går bra nu!

Herregud, ja vad ska man säga? Tänk att försöka komma ihåg att blogga varje dag.. Inte nog med det, utan flera gånger per dag. Jag vet inte om jag orkar ta upp det igen, vi får se.

Det har hänt väldigt mycket på senaste tiden som jag inte skrivit. Sist jag skrev så hade jag fått mig en släng av vinterkräksjukan från min praktikplats som jag var på i 4 veckor. Blev hemma sista veckan, tyvärr.

Samma vecka som jag blev sjuk skulle papper in till AB Bostäder angående en lägenhet jag sökt och fått erbjudande om. In med studieintyg, lönespecer, anställningsintyg osv. Slängde in papprena och fick senare ett samtal från dem att det saknades ett papper. Förklarade att jag var magsjuk och inte kunde ta mig ut förrän tidigast fredag. Som tur var gick detta bra.

Och, jag fick lägenheten. Inflytt 1/5, så skönt! Det ska bli så härligt att flytta till eget, äntligen! Äntligen, efter att ha väntat i si sådär 6 år. Blir en fin etta på 39 kvm2 beläget på Sjöbo i Borås. Jag, Sigge och Ebba kommer att bo där. Mina fyrbenta sambos och jag.

Annars då? Jo, slutspurten i skolan, jobbet rullar på och träningen är i full gång. Både måndag och tisdag fick jag något stolleryck och tränade först på Svenson's och senare på eftermiddagen gav jag mig ut på en löp/gångrunda.

Allt går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar